FANDOM

Dagestan-map-general.gif

Pietropawłostok

Pietropawłostok - Państwo powstałe 10 Września 2010 roku, na skutek ataków Dagestańskich Partyzantów na posterunki i bazy wojskowe, wojsk Federacji Rosyjskiej.

Geografia Edytuj

Pietropawłostok ma zaledwie 223 km. Stolica państwa Pietropawłostok kolejne miasteczko, a raczej wioska Urug-Wiricz będąca główną siedzibą 10 tys. Dagestańsko Dżumaryjskich żołnierzy. Otoczony jest przez 5 państw, Dagestan, Kirgistan, Inguszetie, Dżumatie Zachodnią i Rosje. kraj jest bardzo zaopatrzony w złoża Ropy i Złota co czyni nowe państwo bogate. Państwo w 90% jest Górzyste a 10% to pustynia.

HistoriaEdytuj

Pietropawłostok to na początku miasto założone w ZSRR w 1919r. miasto przez wiele lat było mało zainteresowane przez główne władze, ale gdy w 1956r. znaleziono tam duże złoża Uranu, założono tam Bazę atomową oraz ogromną baze militarną (EKG 67-98) tajną bazę w której produkowano Okręty atomowe typu SS-19 i SS-56

Po zimnej wojnie w 1991 roku Miasto stało się ośrodkiem taktyczno-militarnym skoncentrowanym na Azerbejdżanie i Kazachstanie. W 2010 roku Dagestańscy i Dżumalijscy Partyzanci zaczeli masowe rajdy na bazy i posterunki milicji i Wojska, a gdy Rosjanie się wycofali z miasta Dagestańczycy zajeli miasto i okolice, tworząc nowe miasto-państwo Pietropawłostok. Dziś Państwo jest w planach odbicia przez ODA (Organizacje Działań Antyterrorystycznych) oraz przez Rosyjską FSB (Federacyjną Służbe Bezpieczeństwa) no i wiadomo że przez USA i NATO. Na Pietropawłostok w ostatnim tygodniu zrzucono 4 pociski typu powietrze-ziemia z bezzałogowych samolotów typu Predators C-230.

Informacje ogólneEdytuj

Liczba ludności - 2,238,700

Liczba Wojska - 130,000

Liczba PKB na mieszkańca 67%

Nie polecamy odwiedzać tego państwa, i tak się nie dostaniecie. Wojska Dagestańske mają 3 sztuki atomówek, a sytułacja przygraniczna jest bardzo napięta we wszystkich Państwach sąsiadujących z Pietropawłostokem .

Władza w KrajuEdytuj

Władze w kraju sprawuje Dożywotni Dyktator Trypolis Kuznieckowy , zdobył on władze i nadał sobie tak poprostu, głosząc proklamacje że on jest wyzwolicielem Dagestańczyków i Rosjan i on pomoże im się uwolnić na zawsze od narodu Stalinowskiego. Następną władze sprawują jego generałowie, pokolej Gen. Broni Aleksiejew Bruzniew oraz Marsz. Nikolaj Brudacjakowiczkowy dowodzą oni 2 zorganizowanymi armiami każdy generał dowodzi armią po 65 tys. żołnierzy.

WojskoEdytuj

Wojsko w kraju to głównie niewolniczo przydzieleni opozycjoniści GW (Gwardii Komunistycznej). Ale wiele oddziałów to głównie Ochotnicy, Oraz Dagestańscy partyzanci pod dowództwem PSP (Połączonego sztabu Pietropawłostoka) i DPW (Dagestańskej Partii Wyzwolenia) Armia składa się z 13 dywizji, w tym 10 dyw. Piechoty, 2 dyw. Altyleryjsko-Rakietowych i 1 Dywizji Rakietowo-Taktycznej (W skócie mają atomówki) Czyli w sumie 130 tys. żołnierzy.

Skład:

1 DP - Dywizja Piechoty

2 DP - Dywizja Piechoty

3 DP - Dywizja Piechoty

4 DP - Dywizja Piechoty

5 DP - Dywizja Piechoty

6 DP - Dywizja Piechoty

7 DP - Dywizja Piechoty

8 DP - Dywizja Piechoty

9 DP - Dywizja Piechoty

10 DP- Dywizja Piechoty

( w Sumie 100 tys żołnierzy, Wszystkie dywizje tworzą 2 Armie, Pierwszą Armią ALFA, dowodzi Gen. Broni Aleksiejew Bruzniew drugą Armią BRAVO, dowodzi Marszałek Armijny Nikolaj Brudacjaczkowiczowy .)

11 DAR - Dywizja Altyleryjsko Rakietowa

12 DAR - Dywizja Altyleryjsko Rakietowa

13 DRT - Dywizja Rakietowo Taktyczna (ma aż 3 atomówki, to wszystkie w państwie)

( w Sumie 30 tys. żołnierzy, w tym aż 0 czynnych, wszyscy to rezerwiści )

Sprzęt WojskowyEdytuj

Wszystkie 10 dywizji piechoty dysponuje razem:

280 - Transporterami (głównie BMP1 i BMP2)

12 - Czołgami (wszystkie to T-34. Są one z wystawy muzealnej, ale działają.!!! Nie mają tylko odetkanych luf)

5,548,000 - Karabinów Maszynowych i Granatników (Nie wiemy z kąd ale mówią że znalezli w Piwnicy u pana Tadzika)

240,000 Kałasznikowów ( Wow Pan Tadzik ma w Piwnicy kolekcje, chyba po 2 Wojnie Światowej )

W skład 3 zorganizowanych Dywizji Altylerysjo-Rakietowych i Rakietowo-Taktycznych wchodzą

150 - Katiuszy ( 2 wojenne również z muzeum w Pietropawłostoku )

200 - Dział lekkich ( głównie ZIS-34 oraz ZIS-41 )

20 - Dział ciężkich ( wszystkie należą do 12 Dywizji rodzaj tych Dział jest utajniony )

40 - Ciężkich i lekkich Granatników i Haubic ( Tu również nie znany jest model ale twierdzimy że Rosomaki )

3 - Średniego zasięgu Rakiety z ładunkiem Atomowym ( Wszystkie SS-19 lub SS-21 )

ReligiaEdytuj

Religia wszystkich obywatele dzieli się głównie na 2 grupy. Grupy Muzumańskie i grupy Grob Kochoro, Trypolis Kuznieckowy dyktator Pietropawłostoka zabrania obywatelom wierzenia w boga Grob Kochoro i pod karą śmierci zakazuje w miejscu publicznym okazywać szacunek do tej religi, ale obywatele i tak mają jego słowa w dupie, natomiast muzumanie mają też tylko odrobine lepiej bo Bin-Laden karze walczyć im z wrogami ich religi, dlatego co dzień dochodzi do potyczek grup nie tylko na tle Etnicznym ale i religijnym, co jest dużym wyzwaniem dla władz, bo trudno coś takiego co dzień wycimieć. Dodatkowo dochodzi fakt że Grob Kochoro mająRute to święto w którym trzeba walczyć z władzą sami sobie coś takiego wymyślili. Na tle Religijnym w Pietropawłostoku zgineło już ok 1100 mieszkańców liczbę szacuje się na większą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki