FANDOM

Images.jpg

Trypolis Kuznieckowy - obecnie podczas narady z DPW ( Dagestańską Partią Wyzwolenia )

Trypolis Kuznieckowy - urodzony w 1956 roku w Agrochumalu w Kazachstanie, na północy od Stolicy państwa Teheranie. Jego rodzice byli nędzarzami, a jego było im trudno wychować, ale wsród swoich licznych rówieśników Trypolis nabrał szacónku i wielu twierdziło że wkrótce będzie kimś wielkim. W wieku 19 lat wyjechał do USA tam pracował na początku w New Yourk Times, ale zarabiał nędzne grosze bo roznosił kawe, puzniej jednak wyjechał do Oklahomy i tam w wieku 24 lat dołączył do 18 pułku gwardi republikańskej US Army. W strefie 51. Ale Trypolisowi to się znudziło więc odwołał się z wojska. w wieku 26 lat powrócił do Kazachstanu, jednak został schwytany przez NKWD i wysłany do ZSRR. Po kilku dniach podróży dotarł na Kamcztke a dokładnie do wioski Omar gdzie spędził niemal 10 lat do póki zimna wojną się nie skończyła. Po ucieczcce Trypolis osiedlił się na obrzeżach miasta Pietropawłostoka. tam spędził 8 lat w tym czasie jego rodzina cała zginełą albo w wojnie 6 dniowej z Izraelem albo z powodu choroby ( tu jest duża nie jasność ). Gdy Dagestańczycy i Dżumalijczycy zaatakowali Pietropawłostok, Trypolis stał się ich dowódcą i razem z nimi zdobył i podporządkował sobie miasto i ludność oraz prawie cały region. Dziś Trypolis Kuznieckowy jest Dyktatorem nowego państwa i wrogem ludu Rosyjskiego, ale ma broń atomową więc wszyscy się go boją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki